15. 12. 2013

Týden knihomola #1

Co jsem Vám slíbila, tak dodržím. Je neděle a s ní první článek do nové rubriky. Vždy se v těchto článcích budu snažit zhodnotit uplynulý týden z knižního hlediska. Snad Vás články budou bavit. :)

Ve středu jsem šla do knihovny. Vracela jsem knihy. které jsem měla vrátit už v říjnu. 
image
Nakonec jsem si půjčila jen 5 knih!
Zrovna jsem po nedělním obědě. Chystám se jít číst  Zradu od Gregga Olsena.

Za 9 dní jsou Vánoce!!! 
A já nemám koupený ani jeden dárek. 
Všechny moje oblíbené seriály pokračují až v lednu! :O

Dost bylo gifů, nemyslíte? Jinak ten poslední je úplně top! :D
Nakonec sem dám pár vánočních písniček, které mám nejradši. Já jdu číst Zradu a další článek do téhle rubriky v neděli! Mějte krásnou adventní neděli! Ahoj :)

 



2 komentáře:

  1. Joooo, to s těmi seriály znám :D Nejhorší je stejně Sherlock s čekací lhůtou dva a půl roku :)

    Jinak také ještě nemám koupený ani jeden dárek, snad to všechno stihnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tiffany je úžasná zpěvačka, mám od ní stažených hodně písniček :) Sice zrovna u téhe vánoční písničky nadevše miluju originá, ale tahle cover písnička je ze všech cover verzí nejlepší, to rozhodně :-)
    Článek suprovej, animace pobavily! :D :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)