1. 12. 2012

Vánoční soutěž/e


1.12. - 24.12.2012
Ano, právě o Vánocích se podle mě na blozích vyskytuje
nejvíce soutěží a tak jsem se rozhodla, že také nějakou uspořádám. ;-)
Bude to trochu složitější na vysvětlení (s mým vyjadřováním), takže se 
do toho hned pustím. 
Moje Vánoční soutěž bude mít tři podkategorie (viz. níže) a můžete se
zúčastnit jedné, dvou nebo všech - záleží na Vás. Snažila jsem se,
aby dostalo možnost vyhrát knížku, co nejvíce lidí, takže proto
tři podkategorie. Nebudu se tu dál vykecávat, a vy se mrkněte, co budete
muset udělat pro to, abyste vyhráli. ;-) Jakékoliv dotazy prosím do komentářů - ráda zodpovím.

1. FOTOSOUTĚŽ
Asi není těžké odhadnout, v čem bude tato kategorie spočívat. Ano, správně budete fotit! :D A teď k pravidlům:
  • Mohou se zúčastnit čtenáři z Česka i ze Slovenska.
  • Na věku mi nezáleží, ale pokud jste mladší tak 12-ti let - radši se zeptejte rodičů! ;-)
  • Fotografie musí mít VÁNOČNÍ TÉMATIKU!!! Můžete nafotit opravdu cokoliv: stromeček, dárky, perníčky, cukroví nebo třeba svou knihovničku - když by měla nějaké vánoční zdobení. Je to zkrátka na Vás, jen pamatujte - VÁNOČNÍ TÉMATIKA!! 
  • Počet fotografií: mě stačí jedna, ale pokud jich nafotíte více, budu jen ráda.
  • Hotové fotografie mi posílejte na e-mail: mybookuniverse@seznam.cz.
  • A cena? V této kategorii budete moci vyhrát knihu Dracula od Petra Kopla. Jde o komiks. Já sama jsem Draculu četla a je to příjemná oddechovka. Uznejte sami, jestli byste knihu chtěli a zda se zapojíte ;-).
Největší obrázek výrobku Hororland – Dracula


2. TVŮRČÍ PSANÍ neboli PISÁLKOVA SOUTĚŽ
  • Mohou se zúčastnit čtenáři z Česka i ze Slovenska.
  • Na věku mi nezáleží, ale pokud jste mladší tak 12-ti let - radši se zeptejte rodičů! ;-)
  • V této kategorii budete moci projevit svou literární duši. Napište mi cokoliv, co bude mít opět VÁNOČNÍ TÉMATIKU. Co mi napíšete je úplně na vás, může to být: povídka, úvaha, písnička, básnička, fan-fiction povídka, nebo cokoliv jiného, co bude vaše a jen vaše tvorba s kapkou vánoční tématiky. 
  • Rozsah: je to pouze na vás. Nemůžu tady nic stanovit, protože by to nedávalo smysl. Dala bych podmínku jednu A4, ale kdo by chtěl psát tak dlouhou básničku, nebo tu písničku? :-D ... Takže - minimum je alespoň tak 10 slov :-D. 
  • Vše posílejte na e-mail: mybookuniverse@seznam.cz
  • A cena? V této kategorii budete moci soutěžit o dvě výhry a to o knihu Nové povídky od Zdeňka Svěráka a záložky. Přišlo mi, že když budete tvořit povídky a tak, tak by se tato kniha jako výhra hodila. ;-)
Největší obrázek výrobku Zdeněk Svěrák – NOVÉ POVÍDKY

3. OTÁZKOVÝ TEROR
  • Mohou se zúčastnit čtenáři z Česka i ze Slovenska.
  • Na věku mi nezáleží, ale pokud jste mladší tak 12-ti let - radši se zeptejte rodičů! ;-)
  • Tato kategorie bude asi nejsnazší. Bude stačit, když mi ve formuláři vyplníte otázky. Teror je to proto, že jich bude nejméně 12 - povinných. Takže se připravte na otázkový teror. :-D
  • A cena? No, v této kategorii budete moci vyhrát knihu Závod se smrtí od Bretta Hoffmanna. :-)
  •   SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ
Největší obrázek výrobku Brett Hoffmann – Závod se smrtí


To je vše a vy můžete udělat co je ve vašich silách, abyste ode mne obdrželi nějakou knihu pod stromeček. :-) 




4 komentáře:

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)