1. 11. 2012

Knižní chvilky (1)

Také občas míváte ty dny, kdy se vám vůbec nechce číst a jindy byste četli třeba až do půlnoci? Já jsem se dnes upřímně vykašlala na školu (úkoly si udělám až večer) a rozhodla jsem si celé odpoledne číst. Kdo by nemíval taková odpoledne rád? :) Přišlo mi, že bych vás nerada připravila o to potěšení, protože musíte celý den ťukat čísla do kalkulačky nebo si opakovat a následně zapamatovat "důležitá data"... Tak jsem si řekla, proč své KNIŽNÍ CHVILKY nezveřejnit na blogu? Nedělala bych z toho úplně projekt, ale pokud by někdo z vás se s námi ostatními chtěl také podělit o své Knižní Chvilky, tak se tomu nebráním. Budu opravdu ráda, když mi na vaše fotografie necháte odkaz v komentářích. :) Pokud by vás bavilo to sledovat a třeba i nějakými fotografiemi přispět, možná z toho vzejde i projekt! :) 

 - Dost informací... Tady jsou mé dnešní fotografie. :) Pro mě strašně lákavá kombinace - chlupaťoučké ponožky, deka, postel, mátový čaj a jablka. MMMMMM.. :) 

Aktuální stav mého nočního stolku

Mátový čaj! Nejlepší s citronem a medem! :)


Mé věrné společnice. Zmínila jsem se už, že
sbírám krávy? :D

Teplé ponožky, deka, postel a kniha = nejlepší
odpoledne! :))

        

13 komentářů:

  1. Bodaj by som mala čas na také chvílky 8D
    tiež by som si rada dačo prečítala, ale budem rada ak sa ešte dnes dostanem k učebniciam na skúšku 8(
    tie zaujímavé knihy musia ísť teraz bokom 8(

    Prokletý maturiťák by som si rada prečítala 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám ten pocit, kdy učebnice musejí mít přednost před knihami :) :(

      P.M. je super.. :)

      Vymazat
  2. Tak tohle je naprosto dokonalý nápad!! Piš si, že se ho budu účastnit. Je to originální úžasný nápad!! Můžu se tedy do něho také zapojit, když Tě uvedu jako autorku? :-)

    Mimochodem miluju ČAJE, JABLKA, TEPLÉ PONOŽKY a KNIHY (nečekaně :D)
    Jsi boží, že jsi toto vymyslela. Uděláš zase někdy další článek? Moc mě to baví :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, děkuju, děkuju.. :) Jsi úžasná! :)

      samozřejmě se můžeš zúčastnit! Budu opravdu strašně ráda a těším se na tvůj příspěvek! :)

      Určitě. Také mě to baví a chtěla bych tento článek dělat co nejčastěji :)
      A ještě jednou děkuju! Jsi báječnáá :)

      Vymazat
  3. Keďže som lenivec viem si priam labužnícky vychutnávať a vážiť také chvíle. Viem o čom hovoríš a otvorene tomu holdujem. :D
    Hej a mimochodom moja svätá štvorica je: KNIHA (pochybujem, že táto možnosť sa vylučuje) , ČAJ (mamičkin je naj + med, med meed!) , ZÁPISNÍK (nové myšlienky majú priestor a takúto "mucholapku), POTKAN (úžasné pozorovať to stvorenie)! :DD
    Deka je už iba doplnok, ktorý sa žiaľ nie vždy nachádza v mojej blízkosti. xD
    Je to dobrý nápad. Taký príjemný. A neakčný vo svojom kúzle. Je to skvelé. Pre mňa ako stvorené. :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý komentář! :)
      Zápisník mít u sebe - to je super nápad! Děkuju za tip! :)
      med je nejlepší a ty máš potkana? :D Juu :DD :)

      Vymazat
    2. Som rada, že potešil. :)
      Hehe, ja viem. A najlepšie hrubý. ;D
      Áno, mám. Je to úžasný objekt na pozorovanie. Oveľa lepšie ako televízia!

      Vymazat
  4. Tak tento projekt vypadá naprosto úžasně..:-) Tvé chvilky se mi moc líbí..! :-) Taky se zapojím, děkuji moc, že jsi tento projekt vymyslela..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda,že se projekt líbí! ;-)

      To já děkuji za milý komentář a tvou účast! :)

      Vymazat
  5. Vypadá to moc zajímavě. Určitě se zapojím! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky!! Děkuju moc!! ;-)
    Už jsem koukala a nechala komentář!! :-)* Pokud koukáš na Týden s Knížkou, tak se tam budeš moci slyšet!! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. S největší pravděpodobností se zúčastním, projekt je to úžasný a je to skvělý nápad :)
    Takže (nejspíš) mé Knižní chvilky najdeš na mém blogu: christinelivres.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář! Každý mě vždy moc potěší! :-)